Sunday, January 24, 2010

Selepas 3 minggu

Minggu pertama
Tidak busy. Hanya dok dgr ceramah pendek dr org2 kuat SMK Tungku. Kekadang masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Bosan pula minggu pertama ni. Tapi yg bestnya dapat jumpa kekawan baru yg sama2 posting ngan aku ( Natassya, Winnie, Maskinah, Asmidar, Gody, Azekar n Salleh). Mereka semua ni spoting2 n funny...Banyak juga walak tercipta time minggu pertama ni. Oraitlah, taklah bosan sgt.


Berdiri dari kiri (asmidar, maskinah, natasya n winnie) duduk dari kiri (Gody, Azekar, Aku n Salleh)

Minggu kedua
Still tak dpt jadual lagi. Masalah guru keluar masuk sek. So, kesian juga guru jadual memerah segala kudrat utk siapkan jadual semua geguru smk tungku. Keja minggu ni hanyalah merelief kls je. Namun, yg menghairankan, aku langsung tak relief kls.. Tapi yang paling best minggu ni, kekawanku yang dlm gembar diatas p rumahku. Seronok juga dapat bawa diorang ni ke rumah.

Minggu ketiga
Dah dapat jadual. Alhamdulillah dapat kelas depan (BM- 2 Arif, 2 Bestari, 4 Arif. GEO- 3 Fikir). Tapi 3 fikir seorang guru GSTT ambil kelas tu. So, aku ajar BM je la. Okla tu. Minggu ni sibuk dengan merentas desa. Aku jadi MC tau. Alhamdulillah semua bergerak lanncar n rumah sukanku (Mat Kilau) johan merentas desa...

1 comment:

  1. eh datu. SMK TUNGKU ni kat mane ek?

    emm ramainya cekgu cekgu baru yg masuk saing saing datu eh? kta aritu 2 org je. tu pOn yg sorang lg tu p'ddkn khas :(

    kita pOn ngaja BM je. ting 4 & 5

    ReplyDelete